Grupul de suport R.E.G.R.E.T. - povestea lui Amy din Dublin


Cea mai mare intrebare pe care o are este: de ce i s-a intamplat asta ei?

[22/04/2016]

Am doua fiice adolescente: una de 15 si alta de 13 ani. Acum doi ani fiica mea cea mare a facut vaccinul HPV. Ea a avut stari de oboseala si dureri de cap, dar m-am gandit ca este din cauza ca a inceput de curand scoala generala si din cauza schimbarilor prin care trec adolescentele. Nu am stat pe ganduri cand am ales sa ii fac vaccinul fiicei mele. Pana acum.

Fiica mea cea mica este o persoana agitata, fericita, sociabila, distractiva, energetica, constiincioasa, un copil grijuliu. Ea iubeste muzica, arta, sa iasa afara cu rolele, sa se joace fotbal, baseball si sa se plimbe. Recent, ea a vrut sa se duca la sala de fitness din apropiere impreuna cu prietenele ei. Urmeaza sa mearga in prima excursie cu scoala. Ea este foarte incantata, dar totul s-a schimbat in ultimile doua luni. A avut primul vaccin in luna noiembrie a anului trecut.

Agitatia fetei mele a disparut. Nu poate merge mult fara a se simti extenuata. A mers la scoala, dar continua sa fie trimisa acasa din cauza ca nu se simte bine. Nu mai are pic de energie. Este obosita incontinuu. Stomacul o doare foarte tare si aceeasi durere s-a extins si la spate. Are o senzație continua de arsura in stomac. Se simte rau mereu, are stari generale de voma, sufera de constipatie, a trebuit sa ia calmante care sa ii aline durerea si chiar laxative pentru a putea merge la baie. Dupa ce merge la baie, sangereaza. A pierdut din greutate, este mereu palida, nu poate manca, iar cand incearca, mananca foarte putin din cauza ca simte o durere foarte mare in corp. Ea spune ca nu se mai simte bine in pielea ei.

Este un copil care mergea foarte rar la medic, dar asta pana acum. Este suparata ca nu stie ce se intampla cu ea, dar intrebarea cea mare pe care o are este de ce tocmai ei i se intampla toate acestea?

Ca mama, incerci sa iti protejezi copilul si sa il tii departe de rele. Este de nedescris sentimentul de neputinta pe care il ai atunci cand o vezi ca trece prin toate acestea.

Recent am vazut o postare pe Facebook despre pericolul pe care il are vaccinul Gardasil. Nu mi-a venit sa cred ca simptomele fiicei mele erau descrise ca reactii adverse ale vaccinului.

Am trecut impreuna cu ea prin experienta care a condus la conditia in care este acum. Am mers regulat la doctor, isi facea analizele de sange, care erau bune mereu, pana cand i-a iesit ca are boala celiaca.

Nu am avut pe nimeni in familie cu intoleranta la gluten, deci a fost un soc pentru noi sa aflam ca ea a dezvoltat boala asta. Apoi am văzut pe YouTube videoul medicului Clarks in care spune ca vaccinul Gardasil poate afecta serios imunitatea.
Ni s-a spus ca fiica mea a fost diagnosticata cu  intoleranta la grau, ceea ce a facut-o sa devina brusc celiaca. Ce coincidenta! Dupa aceea am citit pe site site-ul Gardasil ca spunea asa: " Informație importanta pentru siguranța: persoanelor alergice la ingredientele din Gardasil, incluzand pe cele alergice la drojdie, nu trebuie sa li se administreze vaccinul!"

Daca cineva nu stie ca un copil este alergic la drojdie, decat DUPA vaccin, atunci cum ar trebui sa stie daca i se poate administra vaccinul sau nu? De ce nu este testat fiecare copil daca are alergie la drojdie INAINTE de a i se administra vaccinul?

Scoala fiicei mele a sustinut-o foarte mult, mai ales directorul de an scolar, caruia Amy a putut sa ii povestească despre cele intamplate.

Noi traim in partea de nord a Dublin-ului. Inca nu stim daca diagnosticul de boala celiaca si faptul ca va trebui sa isi schimbe toata dieta va schimba ceva. Nu este acelasi copil ca acum doua luni. Nu mai iese cu prietenele ei si cel mai important: nu mai are aceeasi viziune despre viața. 
A fost sfatuita sa nu mai faca alte vaccinuri, deoarece corpul ei nu le face fata.
Medicul nostru a fost foarte bun si ne-a  ajutat mult , dar el fiind in concediu de sărbători, am fost la un medic ce ii tinea locul pentru a vedea rezultatele analizelor. In continuare rezultatele erau pozitive pentru boala celiaca, asa ca l-am intrebat pe acest medic daca este posibil sa aiba legatura cu vaccinul Gardasil. Acesta mi-a spus ca sunt ridicola si sa nu mai intretin asemenea idei. El a fost foarte respingător și nepoliticos.

In acest moment ea nu se duce la scoala, i-am schimbat dieta, dar este doar a treia zi. Doarme foarte mult. Partea cea mai rea este ca nu stim cat va mai dura.

Nu voi permite  sa i se mai administreze alt vaccin. Citind povestile altor persoane pot sa spun ca este foarte trist ca viețile acelor fetite s-au schimbat din cauza acestui vaccin.

Amy, Co. Dublin

Sursa: REGRET - Amy, Dublin



#Informeaza-te
#CunoasteRiscurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu