Marturie reactii post-vaccinale, Roxana

<<Buna!

Ma numesc Roxana si sunt mama unui baietel de 11 luni.
Locuiesc in Spania cu sotul si bebelusul meu .
Vreau sa fac cunoscuta povestea mea in legatura cu vaccinurile.

Cand s-a nascut bebe, i s-au facut vitamina K si vaccinul antihepatic B. Bun.... Pana aici totul bine.

La doua luni am mers sa-i facem vaccinul hexavalent. Facut! Apoi a inceput infernul... Imediat dupa vaccinare a inceput sa-i curga nasucul si sa tuseasca. Am zis: o fi vreo raceala, ceva... N-am facut nimic si nici nu i-am dat altceva decat ca i-am facut spalaturi nazale cu ser fiziologic. In doua zile era si mai rau, abia putea respira. Am mers la urgenta. Medicul l-a consultat, i s-a dat tratament si i s-a pus masca de oxigen. Avea 2 luni si jumatate...micut. S-a nascut cu 2,480 kg si a avut 46 de cm lungime. Va inchipuiti cat a putut sa planga saracul cu masca pe fata... Sa nu mai spun ca eu eram furioasa pentru ca nu stiam cum a putut sa raceasca in halul asta, eu fiind foarte atenta cu el si cu igiena. Ma rog...sa continui. La spital ni s-a zis ca trebuie sa ne internam pentru ca este foarte mic si are bronsita!!! Ne-am internat, a primit tratamente si masca de oxigen la fiecare 4 ore. Am trecut si peste asta. Am stat in spital o saptamana.

Apoi, la 4 luni trebuia sa-i facem alt vaccin hexavalent,insa cum cateva luni bune tot a fost racit, am amanat pana la 6 luni!!! Am facut vaccinul la 6 luni. Din nou bronsita!!! Din nou tratamente. De data asta am ramas acasa cu masca cu ser si cu corticosteroizi!!! Doua saptamani a durat totul. Imediat dupa tratament a inceput cu alte reactii ciudate. Avea miscari ale corpului incontrolabile. Am mers iar la urgenta. Ne-au internat iar. Eu, fiind speriata
de tot ce se intampla, deja ma invinovateam ca ii facusem vaccinul. Am intrebat medicii de acolo daca se poate sa fie de la vaccin aceasta reactie. Imi raspundeau asa... mai cu teama, ca "da"... Va dati seama ca fiind si mai speriata, plangeam non-stop si ma gandeam ca am imbolnavit copilul cu mana mea, el fiind sanatos tun inainte de vaccinurile hexavalente. I s-au facut mai multe analize, dar nu au gasit nimic. Atunci eu intreb: ce s-a intamplat de fapt, de ce imediat dupa vaccin au inceput toate problemele copilului meu?>>

Roxana S.


Va rugam sa trimiteti marturiile voastre cu reactiile post-vaccinale la adresa de email: anti.vaccinuri@gmail.com !
Multumim!



Grup facebook: Anti-vaccinuri, viață sănătoasă


#Informeaza-te
#CunoasteRiscurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu