De ce a scazut increderea in medici, un exemplu...

"Tin sa sa impart cu voi discutia intensa de azi cu pediatrul copilasului meu de 2 luni.
Cazul este petrecut in Italia.


Medic: Tu esti aia contra "vitaminei K", nu?
Eu: Exact!
Medic: Si deci continui sa nu-i administrezi aceasta vitamina si nici vitamina D, sa inteleg?
Eu: Normal ca nu. Uitati-va la el! Este sanatos tun, linistit si zambitor. Nu vad motivul pentru care ar trebui sa-l umplu cu medicamente.
Medic: Pai vezi tu, oasele lui au foarte multa nevoie de vitamina D, dar mie nu-mi schimba viata daca îi administrati aceste vitamine sau nu.
Medic: Cred ca n-ai intentia sa-mi spui ca esti si contra vaccinurilor?!
Eu: Bineinteles!
La faza asta a inceput cu acelasi pomelnic invatat pe de rost de toti medicii, precum ca bebe se va imbolnavi si una si alta. Bun... incepe cu amenintarea...
Medic: Trebuie sa luam in consideratie acest lucru. Daca decizia ta este sa nu il vaccinezi, vor interveni asistentele sociale.
Eu, zambind in mod de provocare: Urmaresc foarte bine cazul si sunt la curent cu legile in aceasta privinta. Nu mai este valida amentarea cu asistenta sociala pe motiv de nevaccinare!
Liniste pentru um moment, apoi medicul zice: Dar vei fi amendata!
Eu: Nu-i nici o problema, daca amenda elimina riscul bolii, voi plati.
Medic: Eh, ai face bine sa te informezi si de pe alte site-uri unde e lume invatata ca mine si zice clar ca vaccinurile fac bine!
Eu: Vrem sa vorbim despre medicii ce au fost radiati pentru ca au spus adevarul?


Medicul imi zambeste in sictir si ma saluta tot in acest mod, fiind vizibil iritat.










Concluzia?
Cand reusesti sa le inchizi gura si îi vezi enervati, iti dai seama ca exista anumite  motive pentru care promoveaza vaccinarea asa de insistent..."


Natalia P.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu