Marturie reactii post-vaccinale, Gabriela

"Bună ziua!

Numele meu este Gabriela P., am 31 de ani și sunt mama unui baietel, născut în iulie 2015 la termen, pe cale naturala. S-a născut cu asfixie din cauza circularei de cordon, scor Apgar 8, la următoarea evaluare după 5 minute, scor Apgar 7. A stat la terapie intensiva 3 zile, timp în care a fost ținut sub bol de oxigen și atent monitorizat. 
A fost vaccinat la naștere cu vaccinul AntihepB, în urma căruia copilul meu a făcut eritem alergic pe tot corpul. Era plin de bubițe mici și roșii, ii ardea pielea pe el, avea aritmii și respiratie dificila și niciun medic nu a inregistrat aceste reacții în fisa RAPI, ba mai mult, au spus ca e normal și au continuat vaccinarea cu BCG în a 4-a zi când ne-am externat. După externare, copilul meu nu se mai trezea. Nu răspundea la niciun stimul, timp în care au apărut convulsiile. Copilul meu a avut câte 2-3 episoade de convulsii pe zi, și au ținut mai bine de 3 săptămâni. Primul nostru pediatru, ne spunea ca sunt mioclonii (i-am arătat filmare cu copilul în timpul crizei convulsive), pentru care ne-a dat tratament cu calciu natural lichid și o formula de vitamine pentru o luna de zile.
L-am alăptat încă din maternitate, dar având frenuri foarte restrictive și pe care niciun neonatolog nu le-a verificat, alăptarea s-a încheiat după maxim doua săptămâni de la naștere. Tot primul pediatru mi-a recomandat sa nu mai alăptez ca nu am lapte bun și copilul nu ia în greutate (deși eu insistam cu mulsul la pompa și ținut copilul la san în ciuda ragadelor urate și dureroase). La introducerea laptelui praf anti reflux, pentru ca copilul meu vomita în jet puternic mai mult decât manca, au apărut scaunele diareice, cu mucus și sânge, minim 10 scaune pe zi. Deși copilul meu suferise pana în acel moment convulsii, eritem alergic, aritmii, refluxgastro-esofagian sever confirmat în urma eco-abdominala, dermatita atopica, scaune diareice cu mucus și sânge, ertitem fesier, alergii alimentare evidente și fără analize, infecții oculare soldate cu ocluzie de canal lacrimal (de doua ori), și apnee pe care o are și acum, toate acestea în prima săptămână de viata, acest medic pediatru ne recomanda sa continuam vaccinarea nu doar cu schema națională ci și cu opționale, punandu-ne sa căutăm în străinătate un vaccin Infarix... (Sper sa nu greșesc numele. Era un vaccin opțional.)
După apariția scaunelor cu mucus și sânge la câteva zile de la externare, au apărut durerile de burta. Nu îi treceau cu nimic, i-am administrat copilului toate soluțiile minune de pe piața, niciunul nu a fost eficient. Copilul îmi urla fără oprire câte 18 ore. Copil nou născut, dormea 5 ore pe noapte și o singura data pe zi 20 de minute. In restul celorlalte 18h40', plângea nonstop. Nimic nu-l calma. Așa am dus-o 8 luni de zile. Fără somn. Am început sa facem investigații pentru ca copilul se simțea din ce în ce mai rău. A rezultat că este alergic la proteina laptelui de vaca printre multe altele. O cutie de lapte praf speciala pentru copiii alergici la proteina laptelui de vaca, costa nu mai puțin de 250 lei. Manca o cutie la 3 zile. Am cheltuit lunar minim 2500 lei numai pentru formula de lapte praf în primele șase luni, apoi am continuat. Tot în urma analizelor de sânge am descoperit alergia la drojdie, ori copilul meu nu a pus gura în viața lui pe nimic cu drojdie. Însă, vaccinul AntihepB este făcut pe cultura de drojdie. Exista oare o legătură între ele doua? Alergie la secara, ori copilul meu nu a atins măcar vreodată un aliment cu urme de secara. Nici eu nu consum alimente ce conțin gluten, regim strict de 13 ani. Deci nici măcar din laptele meu nu exista sa fi ajuns la el. Alergie la orice fel de peste, alergie la portocala, grâu spelt, alune și arahide, soia, capsuni. Intolerante la carne de porc, vita, roșii, varza, ou de gaina, mere, piersici, caise, prune, pere, pepene roșu, ardei roșu, mazare, fasole verde, porumb, afine, mango, și multe alte alimente cheie în diversificarea copiilor.
Primul set de analize a costat nu mai puțin de 1085 lei, bani nedecontati de statul roman. În fiecare trimestru îi refac analizele copilului și plătesc chiar și mai mult de 1700 lei, timp în care statul da din umeri.
Îmi face foarte frecvent infecții ale urechii medii. Dacă ingera un aliment la care fie este alergic, fie dezvolta o noua intoleranta, se umple de dermatita atopica pe o suprafață destul de mare a corpului, și apar iar scaunele diareice cu mucus și sânge, dureri de burtica, plâns, lipsa odihnei, treziri dese (minim 15 treziri pe noapte), eritem fesier, muci, și ochi cu secreții vâscoase și galbene. Încă de la externare, copilul nu lua în greutate. 
Am schimbat pediatrul pentru ca toate aceste reacții ale copilului îi păreau normale, deși copilul era letargic mai mult, decât sa doarmă în cele 20 de minute de la prânz, și acest medic nou (Dr. Homeopat), ne-a recomandat sa scoatem proteina din lapte de vaca și sa îi dam copilului formula speciala, spunandu-ne ca toate aceste reacții ale copilului sunt post-vaccinare. Usor, ușor,  crizele de plâns ale copilului s-au împuținat, au dispărut scaunele diareice cu mucus și sânge, brusc a început sa ia în greutate, însă problemele încă nu se rezolvasera. Chiar înainte de diversificare am schimbat încă o data pediatrul, mergând tot pe cale naturala ca și tratament, pentru ca alopatele nu-și făceau treaba, pediatru care ne este și azi. 
Ne-a recomandat o serie de analize, în urma cărora ne-a dat o schema de tratament pe baza de suplimente alimentare naturale, și datorita cărora copilul a avut o evoluție foarte buna din toate punctele de vedere. A început sa doarmă mai bine, sa nu mai aibe dureri de burtica și crize de plâns, sa se vindece dermatita atopica, au dispărut și scaunele alternative intre normale și diareice, și mai ales pe partea psiho-somatica. Era extrem de agitat, nu era atent, nu răspundea când îl strigam, nu avea răbdare, nu socializa cu alți copii, stătea retras sau doar se uita la ei, spunea foarte puține cuvinte  (acum face și propoziții cu 3-4 cuvinte), a mers singur destul de târziu  (1an 3 luni).
In prezent, multe din intolerantele alimentare au trecut, dar alergiile au rămas, astfel încât ne costa minim 2000 lei/luna hrana, laptele special, suplimentele și probioticele comandate din străinătate. Dacă mai pun la socoteala și luna în care îi fac setul de analize, depășesc ușor 3000 de lei. 
Luna trecuta a împlinit 2 ani, eu ar fi trebuit sa ma întorc la serviciu, urmând sa înscriu copilul la o creșă, pentru ca nu am cu cine sa-l las (mama început de Alzhaimer, socrii foarte bolnavi), însă am fost primită de stat cu un refuz fără părere de rău. Copilul meu nu poate primi mâncare speciala pentru alergiile lui, pentru ca fac aceeași mâncare pentru toti copiii, și nici nu îi pot aduce eu mâncare de acasă  (pe propria răspundere), pentru ca în caz de control al sanepidului, vor fi amendați sau li se va închide unitatea. În plus nici nu-și asuma responsabilitatea în caz ca va manca ceva la care este alergic. Dar oare statul s-a gândit și la copilul meu? Este asta o forma de discriminare? Este oare constituțional ceea ce fac? Orice copil are dreptul la orice forma de învățământ, fără discriminare! 

Mentionez ca niciuna din reacțiile suferite de copilul meu nu a fost înregistrata în fisa RAPI."

Gabriela P.



Va rugam sa trimiteti marturiile voastre cu reactiile post-vaccinale la adresa de email: anti.vaccinuri@gmail.com !
Multumim!



Grup facebook: Anti-vaccinuri, viață sănătoasă


#Informeaza-te
#CunoasteRiscurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu