Marturie reactii post-vaccinale, Mihaela M.

"Ma numesc Mihaela M. si in momentul de fata am trei copiiisanatosi, dar nu a fost asa de la inceput.

In 2009 s-a nascut Liviu, primul copil si ca o mama grijulie am ascultat medicul din prima lui clipa de viață, nici nu am fost intrebata la nasterea lui daca sunt de acord sa il vaccinez, așadar credeam ca sunt obligatorii.

Pe atunci medicul de familie ne chema la vaccinuri si imi amintea asta, mai ales că trebuia sa semnez de fiecare data in condica lor. Nicodata nu am vazut UN PROSPECT SAU si nici NU MI S-AU PREZENTAT REACTIILE ADVERSE!

La cateva zile dupa vaccinul de 6 luni a facut temperatura 39-40 de grade. A durat vreo 3 zile, pentru ca nu am reusit sa o scad cu nimic. Am sunat la 112 si am stat in spital 1 saptamana pe antibiotic cu diagnosticul de "bronsita".

La varsta de 1 an am plecat in calatorie in alta tara, dar cum am coborat din avion am vazut ca avea o serie de bubite pe fata si pe gat, bubite foarte mari care i-au trecut foarte greu cu tratament alopat pentru alergie dat de medicul de familie.

De la 8 luni Liviu mergea in picioare tinut, la 1 an si 1 saptamana mergea singur, echilibrat, sigur pe el. Mentionez ca el nu a mers de-a busilea si nu s-a tarat, rostea cuvinte ca mama, apa, papa, tata.

Vaccinul de 1 an l-am facut cu întârziere pentru ca nu se gasea in depozit si desi medicul de familie mi-a propus sa il cumpar, am refuzat.
Imediat dupa vaccin am vazut o regresie la vorbit, abia articula "MA", iar pe celelalte cuvinte nu le mai zicea deloc. La mers, pur si simplu nu mai mergea si se târa. I-au trebuit cateva săptămâni pana sa mearga iarasi in picioare, dar nu mai era acelasi... cadea mereu din picioare, chiar daca statea,  parca i se inmuiau piciorele si cadea.
Medicul de familie mi-a spus ca e normal, pentru ca e bebelus si cat echilibru poate avea un copil de 1 an?!
Dupa acel vaccin bolile s-au tinut lanț: luna de luna el racea, a primit antibiotice sirop , daca nu isi faceau efectul treceam la injecții intramuscular. De prin luna martie pana tarziu in octombrie, noiembrie, timp de 2 ani la rand, Liviu se umplea de bubite pe corp, mari, la inceput cat moneda de 50 de bani, zonele era rosii, treptat se intareau pana se transformau in niste pustule cu lichid lipicios de parca era oparit. Am cautat alergolog sa vedem ce se intampla cu el, pentru ca deja lua Aerius, dar fara efect. Atat pediatrii cat și medicul de familie mi-au spus ca de la 3 ani in sus sunt relevante testele. I-am crezut si am asteptat.

Intre timp s-a nascut Raissa si ea a facut vaccinurile in maternitate plus "vitamina K". Desi banuiam vaccinurile pentru alergiile lui Liviu, nu eram inca sigura, asa ca am acceptat.
La varsta de 1 luna si jumatate i-a copt vaccinul BCG facut in bratul stang, a fost ca un furuncul urias si am ramas socata pentru la la Liviu NU a copt nimic.
Am schimbat medicul de familie si intreband de asemenea despre aceasta reactie mi-a spus ca e posibil ca vaccinul sa nu se fi "prins" si ca nu e o problema, daca vreau pot sa il refac oricand.... Am intrat la banuieli si mai ales ca noul medic de familie, inainte sa ma cheme cu cea mica la vaccinul de 2 luni, m-a intrebat de reactii si prospect. Am inceput sa imi pun intrebari in legatura cu obligativitatea, cu siguranta vaccinurilorss cu etica medicilor. 


Am refuzat vaccinarea ambilor copii, vroiam mai multe informatii pro, dar gaseam contra, plus cateva marturii ale unor parinti care veneau cu copiii la recuperare la Sanatoriu Balnear Techirghiol. Am vazut cu ochii mei cum arata un copil cu vatamare grava din cauza vaccinurilor.

La 3 ani si jumatate am mers cu Liviu la medicul alergolog, unde a facut testarea cutanata. A reoesit ca era alergic la praf, par de iepure, era sensibil la mucegai, cacao, ou, fructe pe care el nu pusese gura pentru ca nu vroia sa manance. La testele de sange i-a iesit ca are alergie in corp, insa medicul nu reusea sa isi dea seama de la ce.
Am inceput tratament alopat de desensibilizare cu Aerius, Montelukast si diferite creme timp de 3 luni, am facut pauza 3 luni, apoi am fost iar la testare. In paralel facea detoxifiere cu zeolit. El, care inca mai cadea din picioare dupa 1 an de tratament in combinatia de mai sus, acum nu mai cadea, bubitele erau din ce in ce mai putine si ieseau doar pe picioare de la genunchi in jos, insa racelile erau prezente fie vara fie iarna.
Pe langa oprirea vaccinarilor, am inceput sa reduc medicamentele alopate si sa merg spre homeopate!
Racelile nu mai exista, o tuse trece in 2 zile, febra nici atat!

Acum am trei copii sanatosi pentru ca ne ferim de medici!"

Mihaela M.
 

Va rugam sa trimiteti marturiile voastre cu reactiile post-vaccinale la adresa de email: anti.vaccinuri@gmail.com !
Multumim!

Grup facebook: Anti-vaccinuri obligatorii, viață sănătoasă

#Informeaza-te
#CunoasteRiscurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu