Marturie reactii post-vaccinale, inclusiv AUTISM, Iuliana I.

"Buna ziua!

Numele meu este Iuliana I. si sunt mamica lui Ayan (4 ani si 6 luni). Copilul meu este tot ce mi-am dorit de la viata si il iubesc mai mult decat pe mine. L-am nascut cu o malformatie la inima (Tetralogie Fallot) si a fost operat pe cord deschis la varsta de 11 luni.

Avand incredere in sistemul medical, i-am facut toate vaccinurile: cele din maternitate, 2 luni, 4 luni si 6 luni.

Dupa fiecare vaccinare au fost reactii adverse:
  • la 2 luni s-a umplut de bubite mici rosii si facea apnee in somn (a fost 3 saptamani in spital cu diagnostic de pleomonie).
  • la 4 luni a facut vaccinul si dupa 3 zile ne-am internat in spital, dar de data asta cu diagnostic de bronsolita. Copilul facea febra foarte mare dar nu prezenta semne de raceala.
  • la 6 luni iar internare in spital (4 saptamani), dar medicii nu stiau ce sa imi spuna ca are!
La 10 luni am plecat cu el in Italia, unde a fost operat la inimioara si medicii de acolo, vazand istoricul nostru medical mi-au spus ca s-a facut o greseala enorma vaccinand acest copil pentru ca din punct de vedere medical fiul meu nu era apt sa fie vaccinat!

Dupa 6 luni de stat in Italia ajung in Romania si ce fac?! Vaccinez cu ROR, desi medicii italieni mi-au spus sa nu mai vaccinez, dar eu, ca un cetatean bun si neinformat, ascult medicii romani. Mi-am nenorocit copilul!!! Dupa 2 saptamani de la administrarea ROR-ului fiul meu s-a oprit din vorbit! Parca uitase tot!!! Nu ne mai striga, isi facea nevoile pe el desi noi scapasem de pampers, il strigam pe nume si nu ne mai raspundea, contactul vizual era foarte redus, nu mai vroia sa stea intre oameni si nu mai socializa. 

Dupa nenumarate vizite la psihiatri si psihologi ajungem la cruntul diagnostic de AUTISM!!!

De ce vreti sa ma obligati sa vaccinez in continuare??? Stie cineva cat ma lupt pentru ca educatoarea nu mi-l vrea in grupa dansei? Imi doresc sa mai fac un copil... O sa il imbolnavesc si pe acela? Prefer sa mor, prefer puscaria, prefer sa plec din tara mea, prefer ORICE, doar sa nu mai vaccinez!!!

Am toate documentele si analizele copilului care demonstreaza ca el nu s-a nascut cu autism, ci mercurul din vaccin l-a nenorocit! Sper ca Ayan sa ma ierte vreodata pentru alegerile gresite pe care le-am luat in ceea ce il priveste!

STOP VACCINARE OBLIGATORIE!!! PRO INFORMARE!!!"

Iuliana I.



Va rugam sa trimiteti marturiile voastre cu reactiile post-vaccinale la adresa de email: anti.vaccinuri@gmail.com !
Multumim!
 
Grup facebook: Anti-vaccinuri obligatorii, viață sănătoasă

#Informeaza-te
#CunoasteRiscurile

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu